woensdag 27 februari 2008

Avondtocht door de duinen


Dinsdag eind van de dag. Ik zou met een collega uit eten gaan. Dit gaat niet door. Aangezien ik thuis werk, is een fietstochtje nog mogelijk. Inmiddels valt de schemer steeds later in.
Om half 6 stap ik op de fiets. Via Het Zijdepad richting Voorschoten. Halverweg ga ik naar Wassenaar (Kerketuinen). Vervolgens door de lommerrijke villabuurt naar de duinen. Ik besluit via Meijendel te fietsen. Ik verwacht dat de schemer pas invalt als ik weer in Scheveingen ben. Onderweg een paar mooie foto's gemaakt. Aan het eind van de duinen, bij de watertoren, kom ik een kennis uit Hoogeveen tegen, die sinds de zomer in den Haag woont. Hij is met zijn zoon naar Scheveningen geweest (Krokusvakantie). Samen fietsen we terug naar Mariahoeve via de renbaan Duindigt. Inmiddels is het donker geworden.

Geen opmerkingen: