zondag 3 februari 2008

Korte tocht naar Voorschoten

Op vrijdagochtend moest ik eerst naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. Denk je dat je in het najaar alle zaken op gebied van gezondheid en tanden geregeld hebt. Blijkbaar is niet alles te voorkomen. Dus nu anderhalve maand voor verttrek toch nog een "grote" ingreep.
Ik ben op de fiets gegaan. Thuis neem ik tegenwoordig bijna voor alles de fiets.
Na een half uur behandel-ing, die mee viel, op de fiets via Wassenaar Meiendel, Wassenaarse slag naar Voorschoten. Ik moest even iets ophalen bij de dealer.
Van Voorschoten het bekjende fietspad naar Voorburg. Eén rechte lijn en alweer forse wind tegen. Naar mijn idee kun je beter regen hebben dan wind. Maar goed, je hebt het niet voor het kiezen.
Pas in de middag als de verdoving van de kies uitgwerkt is, merk je dat het een redelijke ingreep is geweest.

Geen opmerkingen: