zondag 10 februari 2008

Katwijk en duinfietspad Scheveningen

Zaterdagochtend eerst naar de wassenaarse duinen. De laatste keer dat we met ons hardloopgroepje bij elkaar waren. Eigenlijk lopen we al een jaar niet meer. Toch hebben sommige van ons dit 25 jaar lang gedaan. Om 8 uur in duinen en na afsluitng met een kop koffie om 10 uur naar huis... nog een heel weeken voor je.
Maar dat was.

Voor mij is fietsen in de plaats gekomen. Een stralende dag vandaag. Eigenlijk weet ik niet goed welke route ik wil gaan fietsen. Via Voorschoten beland ik in Leiden. Nu eens niet via de geijkte route langs de spoorlijn. In Leiden besluit ik naar Katwijk te fietsen. Eerst door Valkenburg. Vandaar uit naar de Noord boulevard. Hier staat een monument voor de op zee opmgekomen vissers van de laatste 100 jaar.

Via de boulevard naar de duinen. Ik neem het duinfietspad naar Scheveningen. Daarbij kom ik nog langs de wandelstek van vanochtend.
In Scheveningen bij het pompstation ga ik terug. Ik fiets via de renbaan Duindigt. daarna een stuk langs de N44 en via Marlot naar huis.

Geen opmerkingen: