dinsdag 11 maart 2008

Avondrondje Voorschoten Zoetermeer

Vandaag thuisgewerkt. Vanavond zijn alleen Reinout en ik thuis. Na he avondeten moet Reinout nog korfballen. Ik besluit met hem mee te fietsen naar de sportzaal en dan nog even door te gaan.
Onderweg naar de sprortzaal komt Reinout op zijn praatstoel en verteld dat op godsdienstles het over reizen ging. reizen voor je werk, voor vakantie en... voor je godsdienst. Naar aanleiding hiervan heeft hijverteld dat zijn vader naar Santiago ging. Op de vraag van de leerkracht waarom wist hij allen te vertellen dat het voor zijn rust was, maar dat hij het niet precies wist. De docent wilde nog wel wat meer weten. Ik heb Reinout mij weblog vistiekaartje gegeven voor school.

Gezien het tijdstip fietste ik een deel van de tijd in het donker. Eerst wind mee. Daarna wind tegen. De aankondiging van de komende storm. Wind opzij is wel goed te doen, maar recht van voren ga je zwabberen. Langs de vaarten van de polder niet zo aangenaam met voorbijrijdend verkeer.
Uiteindelijk ging het ook nog regenen. Na anderhalf uur thuis van een leerzame tocht.

Geen opmerkingen: