zaterdag 15 maart 2008

Door de duinen naar s'Gravenzande, door het Westland terug

Vrijdagochtend eerst naar de fietsenmaker. Een maand geleden al een afspraak gemaakt voor de laatste beurt. En om nog even te kijken hoe ik zelf remmen en versnellingen kan afstellen. Na een uur is het gebeurt. Ik ga verder naar de Fred. Daar even gekeken of Robèrt aanwezig was. Niet gezien, dan maar alleen een cappucino gedronken.
Ook nog even bij de opticien langs om mijn brillen te stellen en schoon te maken.

Uiteinde lijk om 12:30 echt op pad. Via de duindorp naar Kijkduin. Daarna door richting Hoek van Holland. Net voorbij s'Graven zande verlaat ik het duinfiets pad om door het Westland terug te fietsen. Mijn verouderde kaart breekt mij op. Een beetje zitten dwalen. Zeker als je tussen al die kassen doorfietst is orientatie erg moeilijk. Ergens tussen Naaldwijk en de Lier herken ik het weer. Het laatste stuk is weer en bekende route door t'Woudt naar Delft en dan naar huis.

Geen opmerkingen: