woensdag 26 maart 2008

De grens over

Om 9 uur vertrokken. Nog een Paassteentje meegekregen. Het was een grijze dag. Met de waterbus naar Dordrecht. Nog een leuke ontmoeting aan de haven met oude boten en een scheepsreparatie brug.
De weg naar Lage Zwaluwe was moeizaam. Diverse omleidingen. Vandaag echt op pad, geen overnachting nog gepland...

De lunch in Breda. Hier een zeer aardige ontmoeting tijdens de lunch. Later bij een fietsenmaker nogmaals. Ik zocht nog een warme qqnvulling voor hoofd en hals. Na mijn verhaal kreeg ik energie repen mee.

De middag een zeurderige regen. Eigenlijk continu met regenkleding aan. Was ook wel lekker warm. Een mooie route langs riviertje de Mark. De Jacobskapel in Galder was dicht, geen stempel. Wel gebeld voor overnachting. Eindbestemming vandaag is Rijkevorsel.

Vlak voor de grens de eerste Jacobs aanwijzingen. Vlak voor Rijkevorsel bij een mariabeeld gerust en mijn regenkleding uitgedaan. In Rijkevorsel ontvangst met koffie. Na een douche gaan eten in het centrum. Daarna 2 verslagjes gemaakt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Rolf,

Na de korfbaltraining eindelijk jouw weblog bekeken. Ziet er mooi uit. Zal nu wel mijn dagelijkse routine gaan worden.
Liefs!
Marjan

Anoniem zei

Hoi Rolf,

Met belangstelling je verhaal gelezen, dat wordt een boeiende ervaring! Heb je ook een route ergens gepubliceerd? In de vorm van een kaart ofzo?

groet,
Paul Land