maandag 24 maart 2008

Nog één dag

Vrijdag bezig geweest om de fietstassen in te pakken. Toch nog te veel. Nog een keer kritisch door alles heengegaan. Toch zal ik met ca 21 kg (inclusief gevulde bidons en diverse ontbijt en muesli repen) op stap gaan. Nog altijd minder dan de 35 kg die een van de panelleden vorige week mee had op zijn eerste tocht. Aande andere kant ruim meer dan andere ervaringsdeskundiggen mee hebben. Ik houd het er op dat vanwege het weer ik zowel kleding voor kou, regen en warmte mee moet hebben. Daarnaast heb ik als "moderne" pelgrim de nodige electronica met opladers bij me; pda/telefoon, fototoestel en MP3 voor muziek)

Paasmorgen was wel een bijzonder moment in de voorbereiding. Samen met onze predikant ds. Ton van der Hoeven afgesproken om met de fiets in de kerk te staan, om aan de hand hiervan het praatje met de kinderen te maken.
Bijzonder en wel geslaagd. Na afloop van de preek kwamen de kinderkerkkinderen terug met een groot aantal brieven. Voor elke dag van de tocht één. Deze hebben inmiddels ook een plekje in mijn fietstassen gekregen.

Na afloop veel mensen gesproken die mij een goede reis wensen. Bijzonder om op deze manier van uit onze wijkgemeente op reis te gaan.

Inmiddels is het maandag en vieren we de verjaardag van mijn echtgenoot Marjan.
Kriebels en morgen echt op stap.....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Naar aanleiding van jouw melding van de URL van deze blog zal ik deze regelmatig bekijken. Ik wens je heel veel succes met de reis.
Rob Dekkers

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Folkert Heyse zei

Helaas kon ik er niet bij zijn afgelopen zondag. Ik wens je heel veel succes de komende weken.

Met vriendelijke groet,
Folkert Heyse