dinsdag 15 april 2008

De accu opgeladen?!

Net het avondeten op. kan de pc van het hotel gebruiken.
Zoals eerder geschreven, heb ik vanochtend een praatje bij nederlands hostel gemaakt. De andere pelgrim liep met een wheely. Toen ik zei dat ik al eerder iemand daarmee was tegengekomen, bleek dat een kennis te zijn, namelijk Madelon. Zelfs zo is de wereld klein op de camino.

Tijdens de lunch kwam ik voor de derde keer Jan Gallen (een Belg uit Nonove) tegen. we hebben samen koffie gedronken. Zie ook zijn reactie bij bericht hieronder. deed mij erg goed. Heb op dit moment niet zijn weblog bij me dus kan geen reactie plaatsen.

Vandaag weer naar dezelfde kerk geweest. kan het nog steeds niet volgen, maar toch fijn om zo samen te zijn. Na afloop kort gesprek met een kerkganger.

Daarna nogmaals Jan ontmoet die sprak met een Brusselaar (franstalig), die ook op de fiets was.

Al deze kleine zaken waren goed voor mij. Ook de inwendige mens goed verzorgd. heb 2 pressions op het terras genomen en goed gegeten.

Morgen naar Roncevalles; we moeten er weer even tegen kunnen. Veel medepelgrims, maar vooral wandelaars. we zullen zien. als het aan mij ligt morgen in de pelgrims refugee van het NL genootschap

Rolf

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Rolf,
Fijn dat je medereizigers ontmoet, daar heb je steun aan. Ik hoop voor je op wat beter weer, jammer dat het zo koud blijft ook nog buiten de nattigheid. Ik lees je reacties elke dag en merk dat je geen problemen hebt met de fiets, hartstikke fijn. Hoop dat t'ie het in de bergen ook goed blijft doen.
(denk om je versnellingen)Ik wens je opnieuw veel succes en hoe de ZONZIJ! groet AAD

Anoniem zei

Hi Rolf,

Succes met je eerste echte bergetappe. Ik hoop dat het weer mee zit. Let op dat je een tempo kiest waarmee je je niet over de kop trapt. Er is een Spaans spreekwoord dat zegt: "Revolver Roma con Santiago". Het wil zeggen "Ik doe er alles aan om te slagen". Ik weet zeker dat het je gaat lukken Rolf.

Groet,

Marc

Anoniem zei

Zo Rolf daar ben ik weer Nu dat was een lang verslag wat ik las.
Wat leuk die ontmoetingen.
Het komende
weekend zul je vast wat mede pelgrims tegen komen dan heb je een klankbord om tegen te praten en je ervaringen te vertellen . Nu ik hoop dat het weer mee zit als je de pyreneen overgaat.Hou je haaks de groetjes liefs mam