zaterdag 26 april 2008

Mooi weer

Deze keer een telefoontje vanuit een restaurant. Rolf is nu 5 km voorbij Astorga.
Rolf zit nu in een prima herberg. De tijd van moeilijke overnachtingen in het weekend lijkt voorbij. Het gaat goed met Rolf. Vrijdagavond heeft hij tot na tien uur 's avonds door de stad gelopen. Hij heeft gesproken met een groep Duitsers van 60+ over diverse kerkelijke zaken. Rolf kreeg een compliment voor zijn Duits. Ook heeft Rolf de twee Italianen weer ontmoet. Hij heeft een kathedraal bekeken en een bouwwerk van Gaudi. Voor zondag staat er een forse klim op het programma.
Marjan

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Rolf, Hier weer een teken van leven van ons. ALs ik dit schrijf besef ik eigenlijk hoe slecht ik reageer op jouw talloze berichten. Ik lees ze wel meestal een in de zoveeltijd achterelkaar. En dan besef wat een belevenissen een mens achter elkaar kan meemaken. Toen ik de twijfel van je verhaal las stoppen of doorgaan, ivm de nare ervaringen .....kon ik op dat moment alleen maar denken ...waar vind je nu een klankbord? Vind je dan Gods stem of zo? Krijg je dan een een of andere ingeving? Toen ik las dat je weer door was gegaan....wat is het zetje geweest wat je daartoe heeft aangezet? Gister keek ik met de kinderen naar de verfilming van het bekende boek van THea Beckmann, kruistocht in spijkerboek, waarin kinderen in barre omstandigheden zo´n pelgrim tocht meemaken. Dat zet je dn ook weer aan het denken....de hoop en kracht die dan iedere keer toch weer naar boven komt is Powerful. Je hebt kennelijk die Kracht ook moeten hebben ervaren. Veel succes en bezinning nog op je verdere pad. Het eind is in zicht als ik het zo op de kaart kan volgen.
Marjan en de kinderen komen met koninginnedag bij ons eten. We gaan een lekkere oranje maaltijd voor ze bereiden en zullen op jou toasten - dus niet alleen op de koningen- :)
liefs irma mede namens eelco en de kids

Anoniem zei

!Ola, Rolf,

deze raad komt waarschijnlijk te laat, maar vergeet niet op tijd een steen mee te nemen om bij Cruz el Ferro over je schouder te gooien. Dan kan het gewoon niet meer mis gaan.
Ik ben benieuwd naar je indrukken van de omgeving.

groeten,

Emmy

Anoniem zei

Hallo Rolf. Fijn dat het goed gaat .Je hebt er echt plezier in, houden zo. Wat leuk dat je steeds soms de zelfde mensen weer tegen komt. Ook dat je om moet schakele van de ene taal in de andere en dan een compliment te krijgen Vandaag weer een berg etappe. Hopelijk zijn deze redelijk te berijden. Zou je tot Molinaseca komen ? Nu dat lees ik vanavond of morgen ochtend.Het allerbeste veel liefs en de groetjes Mam.

Anoniem zei

Hallo Rolf,
Jan en ik zijn nu in Voorburg. En je kunt gerust zijn, alles loopt hier op rolletjes. Leuk om de berichten van jou te lezen, dat hebben we ook gedaan in Engeland. Heel leuk om zo op de hoogte te zijn en ik denk dat Santiago het dessert van je reis zal zijn. Geniet enorm en een goede thuisreis met de trein gewenst.
Liefs,
Jan en Maartje