zondag 20 april 2008

Weer verder!

Vanmorgen om 9.15 uur een telefoontje van Rolf gehad.
Het gaat weer redelijk goed met hem en hij heeft besloten om door te gaan, tenzij zich iets met zijn fiets voordoet. Gisteravond heeft hij goed gegeten samen met o.a. een Duitse dame, die in Nederland gewerkt had en ook Nederlands sprak. Omdat deze dame de tocht in etappes loopt en nu weer terg gaat kreeg Rolf van haar haar regenjack. Rolf heeft redelijk goed geslapen. Om 9.15 uur had Rolf al weer 10 km gefietst. Rolf is blij met de meelevende reacties, die hij ook per telefoon had gekregen.
Marjan

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste 'gehandicapte' Rolf,

Wat een pech zeg.
Fiets weg maar gelukkig ook weer terug!
Hoorde vanmorgen in de kerk van je tegenslag.
Dapper nu te lezen dat je toch doorgaat.
Wensen je de zon waar wij op dit moment ook van genieten toe!

Hartelijke meelevende groeten G-J

Anoniem zei

Lieve Rolf. Marjan had naar me gebeld maar ik was al naar de kerk wat fijn dat je weer op de fiets zit en doorgaat. Rolf je Bijbeltje ben je kwijt jammer maar je krijgt van mij weer een nieuwe.
Een ding je bent niet alleen er gaat altijd Een met je mee.Nu Rolf ik wens je sterkte en hou vol . Veel liefs en de groetjes Mam

Anoniem zei

Kop op Rolf, ook al had ik je gewaarschuwd voor die personen met "lange vingers" 't is gebeurd. maar laat je koppie niet hangen beste kerel. Je haalt het gewoon, we zitten hier in het "Paulus"jaar en ook hij (Paulus) heeft tegenslagen gekend. Doorgaan, beste vriend, laat zien dat je een christen bent die tegenslagen voorbij loopt. De materieƫle kosten zijn pineuts tegenover het behalen van je einddoel. En dat haal je ik weet het zeker. Stel ons niet teleur. kop op en gaan met die banaan!! Enne ... hou de ZONZIJ, groet AAD