maandag 7 april 2008

Een paar fotos


Scheldebron


Eten in st Quitin

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Rolf. Wat leuk die foto's,br!!! wat ben je daar bij de Schelde nat en wat is het daar vies, op de andere zit je lekker te genieten van je glaasje, Je schreef dat de auto"s bevroren waren nu bij ons ook, vandaag moesten ze de ruiten krabben . Je gaat wel zo nu en dan erg snel als ik op de kaart kijk, daar kan ik je beter volgen dan de kaart op de computer die veranderd veel te vlug nu geniet maar en hoop voor jouw dat het gauw warmer wordt Nu tot de volgende keer liefs Mam

Anoniem zei

Beste Rolf,

Hier een groet vanuit het Friese. Ik begrijp uit je verslag dat de tocht redelijk Spartaans is. Daar staat natuurlijk veel positiefs tegenover: vele indrukken en nieuwe mensen die je pad kruizen.

De steden die je noemt komen me allemaal bekend voor aangezien ik in het verleden veel door Frankrijk ben getrokken (bison futé)

Houd je taai en ik volg je uitdaging met interesse.

Groetjes Gerrit Tadema

Carla B zei

Beste Rolf,
Op zich al bijzonder om deze tocht te gaan maken, maar dan ook nog alleen, dan moet je toch wel over veel doorzettingsvermogen beschikken.
Hoorde het vanmiddag van Marjan.
Ga nu je dagboek lezen, verheug me erg op je belevenissen.
Veel plezier, sterkte en groeten,
Carla