vrijdag 18 april 2008

'Uitstekend vermaakt'

Rolf heeft zich op donderdag ‘uitstekend vermaakt’ met mede pelgrims.Er was veel regen, maar de tocht voerde langs een mooie vallei Arro (droog?). Rolf moest ook langs een grote weg fietsen en dat was veel minder geslaagd. Het avondeten heeft hij genoten met een Deens echtpaar in de Refugio. Rolf overnacht in Obano, 20 km. ten zuidwesten van Pamplona, dichtbij Inguenta la Reine.
Marjan

ps. Gert heeft op een kaart de route van Rolf neer gezet via de autowegen, hieronder vind je de link:
http://tinyurl.com/6el2ba

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo Rolf Bericht gelezen wat Marjan schreef.Dat boekje wat je me gaf van Santiago, staan de plaats namen duidelijk in en in mijn atlas volg ik je ook Je bent nu al een stukje over de Pyreneen .Bedankt voor je kaart.Ik vind dat je weer erg vlug op schiet, maar misschien lijkt dat zo. Ina was ook nieuwsgierig hoe het met je ging.Ik vertelde hoe ver je al was.Jammer dat mijn bootreis nog duurt tot september, anders was het wel leuk geweest om je te begroeten Fijn dat je nu wat meer pelgrims tegen komt. Fietsen er al met je mee?.
nu een nieuwtje Dick gaat in Juni 3 weken naar Wil in Canada.
Nu ik ga weer stoppen en zeg tot een volgende keer,mooi weer en hou je haaks maar dat zal best wel lukken .Groetjes liefs Mam.